قفسه بندی Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

در حالت کلی می توان گفت قیمت قفسه بندی سنگین انبار بیشتر از سایر گزینه می باشد که از مهم ترین قفسه های سنگین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* لازم به ذکر است درخواست قطعات غیر از لیست فوق زمان تحویل بیشتری را شامل می گردد (خارج از برنامه تولید).

بدست اوژن سیستم جهان در دسته مفاهیم

قفسه بندی انبار

انتخاب سیستم قفسه‌بندی متناسب با شرایط انبار و نوع و وزن کالاها

همانطور که از اسم آن پیداست، پانل پیداست ، از آن برای ایجاد پله با استفاده از پایه پیچ و مهره ای استفاده می‌شد که بعد از گذاشت کمی زمان از آن بعنوان سقف یا پوشش نیم طبقه هم استفاده کردند.

جهت اتصال ستون به زمین توسط رول بولت نیاز است که ستون‌های راک به کفی ستون متصل گردند. کفی ستون در حفظ ایستایی ستون‌ها (حتی بدون رول بولت) روی زمین کمک زیادی می‌کند.

یکی از مهمترین سازه های فلزی پیش ساخته، نیم طبقه مزنین است. درصورتی‌که از بودجه کافی برخوردار هستید و چیدمان انبار شما نیز این امکان را می‌دهد، نیم‌طبقه مزنین یک گزینه ذخیره‌سازی مؤثر و کم‌مصرف است. اساساً، نیم‌طبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقه‌ای است که در بالای طبقه اصلی more info انبار ساخته می‌شود.

خرک ها را از قطعاتی فولادی , آلومینیومی و چوب می سازند که استفاده از فولاد در این مورد معمولتر است

قفسه سازان جهان دژ - مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع سیستم های قفسه بندی

مهاربندهای این قفسه بندی ( افقی – ضربدری ) با توجه به پهنای بار و ابعاد پالت عمق قفسه معین و طراحی و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در نهایت نصب قفسه انبار در سیستم پالت راک، اطمینان از قرارگیری تمامی اتصالات و محکم بودن آن هاست.

خانه پیام‌رسان درباره خداوند ـ عزّوجلّ ـ، میانه روی را دوستدارد . [امام صادق علیه السلام]

ردیف اول به صورت ثابت در کنار یکدیگر قرار گرفته و ردیف های بعدی بر روی ریل قرار گرفته و تسط چرخ حرکت داده می شوند. در طراحی ریل و چرخها و تسمه های نگه دارنده سعی شده حداقل استحکاک به وجود آمده و به راحتی و تسط یک انگشت حرکت داده شود.

Report this wiki page